החולה הראשון שקיבל את תרופת הקסם נגד הקורונה: "הצילה אותנו"

אסתי פלד No Comments on החולה הראשון שקיבל את תרופת הקסם נגד הקורונה: "הצילה אותנו"

ישראל בן מרדכי החולה הראשון שקיבל את התרופה כנגד נגיף הקורונה והחלים לחלוטין, יחד עם פרופ' נדיר ארבל מפתח התרופה מ'איכילוב' בריאיון משותף ל"מהדורה המרכזית" מספרים על הצלחת התרופה והמהירות בו היא מוציאה את החולה ממצבו הקשה

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ישראל בן מרדכי התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וסיפר על חולי הקורונה שעבר, "הרגשתי לא טוב וראיתי שזה לא עובר, בהמלצת אשתי עשיתי בקופ"ח בדיקת קורונה, למחרת קיבלתי תשובה חיובית אח"כ בני המשפחה קיבלו תשובה חיובית. בגלל שאני חולה אסתמה היה לי יותר קשה. לאחר טלפון שלחו לי אמבולנס לאיכילוב, ושם אני מגיע למצב יותר קשה, הייתי באשפוז ולא יכולתי לדבר וכל הזמן הייתי משתעל".

ישראל מוסיף ומתאר כי בבית החולים מצבו נהיה קשה והגיע למצב "לא יכולתי לנשום ולא יכול לדבר והייתי מצב קשה".

בשלב הזה של הריאיון, מצטרף פרופ' נדיר ארבל, מנהל מערך רפואה מונעת באיכילוב, וסיפר על פיתוח התרופה שלו לחולי קורונה שטרם ניתן לה שם, וכך הסביר על התרופה, "אני עובד 20 שנה על חשבון C24 והוא מאוד חשוב למערכת החיסונית, שרדם עובר שפעת פתאום מערכת החיסונית סוערת וגועשת בעיקר בריאות, וזה הנזק העיקרי והתרופה גורמת להאטת הסערה".

התרופה עושה קסם על חולי הקורונה, "שהתחלנו את נתינת התרופה, וישר אל היה החולה הראשון שעליו נוסתה התרופה, וכך אח"כ קיבלו חולים נוספים. 30 חולים קיבלו את התרופה וכולם השתחררו הבית. לאחר יומיים כבר היה שיפור גודל במצבם".

ישראל מספר כי "התרופה הצילה אותו בבית החולים. אין לה שום תופעות לוואי. אני מודה לפרופסור שהציל אותנו".

על אישור התרופה ונתינה לכלל החולים מספר פרופ' ארבל, "כי משרד הבריאות משתף פעולה עם בית החולים, וככל הנראה ייתנו אישור לתרופה לאחר ניסוי והשוואת עם פלצבו. ומשם ייצורה ושיווקה לכל העולם".

 

 

 



0 תגובות